به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی آذربایجان غربی، حسینی، معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی، با حضور در مراسم بزرگداشت ملی صنعت و معدن استان گفت: ملت ایران توانایی مدیریت موضوعات را به شرط همگرایی دارند.

وی با بیان این که شرایط کنونی، تحمیلاتی را به اقتصاد کشور وارد کرده است افزود: زیرساخت های اقتصادی و زیربنایی دچار مشکل بوده و نیازمند بررسی و پیگیری هستند.

حسینی ادامه داد: همه بخش ها در صدد تامین فضای کسب و کار هستند؛ همچنین در این میان، سیاست گذاران باید به وضعیت کارگران نیز اهمیت دهند چراکه کارگر هم باید توان انتخاب شغل را داشته باشد.

این مسئول با اشاره به این که قانون گذاران در تدوین قانون، اختیارات منطقی را مد نظر قرار دهند اظهار کرد: تجارت فرامرزی نیز آغاز شده و برای موفقیت در این حوزه، باید مشکلات و چالش ها به شفافیت انتقال داده شود.

وی عنوان کرد: آذربایجان غربی ظرفیت تجارت و صادرات کالا را دارد، در برنامه داریم تا واحدهای تولیدی راکت را مجددا راه اندازی نماییم.

حسینی خاطرنشان کرد: یکی از خواسته های استاندار آذربایجان غربی، پویایی بخش اقتصادی استان است که با همگرایی و همکاری متقابل این مطالبه نیز یقینا تحقق خواهد یافت.